Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. I have a very nice 330Ci which is my second one and all of the above are spot on, had this one for over 6 years now with only a few problems but i did look around for a while before buying it, i paid over the odds for it but it was way better than most i looked at. It had done 46,000 miles when i bought it in 2013. It's an 04 and now done 76,000 miles, here's it's history to date, all the cooling parts are being replaced as preventative action. Dec 2013 New battery fitted and a brand new drivers door locking mechanism supplied by Sytner BMW May 2014 New front lower control arm bushes fitted (o/e) along with oil & filters change Shell Helix fully syn and rear brake pads. Complete new drivers door mirror fitted due the common wiring ribbon breaking supplied by Sytner BMW April 2015 Passenger airbag recall done at Sytners Oct 2015 Professionally refurbished front brake calipers inc new pads and brake fluid change March 2016 Oil level sensor replaced along with oil & filter change May 2016 Fitted 18" staggered fitment Racing Dynamics RD2 alloys Dec 2016 fitted the Stealth HID kit from HIDS4U, 35W 5000K Sept 2017 Drivers airbag recall done at Sytners Sept 2017 New cam cover seal kit OE, new crank case ventilation kit OE, new NGK BKR6EQUP plugs, pollen filter, air filter, front brake hoses Sept 2017 Four wheel alignment done at Silverline wheels & tyres Warwick Sept 2017 Wheels refurbished along with 4 new Vredestein Ultac Vorti tyres fitted, last 3 photos taken after the refurb with a brighter silver powder coat Nov 2017 Gearbox ATF changed at Transmission Technology Knowle Solihull Nov 2017 Key refurbished by the Master Locksmith Dec 2018 Oil filter housing O ring replaced Aug 2019 Discs & pads front, discs, pads & hand brake shoes rear Oct 2019 Radiator, Water pump, Expansion tank, sensor & cap, viscous coupling, belts, tensioners, pulleys, hoses
  3. Today
  4. Mark_F

    2002 E46 325Ci

    Imola red, 127k, fsh, 1 key, 12 months MOT, has had discs and pads all round with 2 front calipers recently, new alternator recently, regassed AC. Low owners, i think im the 4th. Has had 2 new genuine front wings and bonnet due to rust. Requires a GM5 module for RCL and passenger door functions, possible passenger window mech (car isn't used often, its gets me to work and back once a week) so hasn't bothered me. Full black leather, AC, rear parking sensors, cruise, 6 disc changer, AUX input. Looking to upgrade my bike so the car has to go. £1600 ono, based in stockport. Whatsapp me and I'll send pictures 07515753886. Cheers, Mark
  5. Cá độ bóng đá là thời cơ kiếm tiền thời đại mới. Ai nhanh chân thao tác vào nghề trước thì sẽ chóng vánh tích lũy được kinh nghiệm để tiến xa hơn trên trường đấu bóng tròn. tuy nhiên những thao tác Việc ban đầu thao tác vào nghề luôn là các bước khó khăn nhất. Bài viết bữa nay Admin sẽ san sẻ tới anh em các nguyên tắc cá độ bóng đá cho người mới. Anh em một mực cần tiến hành ví như có một khởi đầu tiện dụng. w88 có uy tín “Khởi nghiệp” nhờ cá độ bóng đá Chỉ cược ở các trang nhà cái uy tín các anh em mới vào nghề có thể chưa biết. Nhà cái online tại Việt Nam hiện tại đang mọc lên như nấm sau mưa. Truyền bá giăng khắp những trang mạng. Nhưng trang nhà cái uy tín và hữu dụng cho người chơi thực tại để đếm trên đầu ngón tay. Để nhận biết trang nhà cái làm ăn có đàng hoàng hay không? Hay là quân lừa đảo? Để phân biệt anh em nên Nhận định những thông tin sau: Có hỗ trợ trực tuyến 24/24 hay không? Có hỗ trợ các ngôn ngữ khác kế bên tiếng Việt hay không? Có liên kết với những nhà băng to tại Việt Nam hay không? Có phiên bản điện thoại m.tenwebsite… hay không ? Có ứng dụng di động hay không? khi đã xác định được một nhóm những nhà cái uy tín anh em có thể Phân tích thông báo đơn thuần sau. Để đưa ra quyết định xem mình nên chơi ở nhà cái nào: Tỷ lệ kèo cược tốt, hữu dụng có người chơi. Bảng kèo đầy đủ: kèo chấp , trên dưới, 1×2. Rút tiền nhanh, gọn: 30 p – 2 tiếng. Tối đa là 24h, không hơn. Kết nới chat trực tuyến nhanh, tương trợ nhiệt thành. Có khuyến mãi tốt cho người chơi mới. Nắm rõ luật chơi cá cược Trước khi ra trận thì anh em cần nắm rõ binh pháp. Mà đơn thuần nhất là lề luật cá cược. Hiện phần nhiều những nhà cái uy tín đều sản xuất phần nhiều 3 bảng kèo chính là Kèo chấp (Châu Á) Kèo trên/ dưới (Tài/ Xỉu) Kèo 1×2 (Châu Âu) Trong đấy kèo châu Á có luật chơi phức tạp nhất. Nhưng nếu hiểu rõ thì sẽ rất dễ chơi. Xác suất thắng cũng cao nhất. Thế nên anh em cần Nhận định kĩ các đọc bảng kèo của loại kèo muốn đặt. Ngoài ra cũng nên Đánh giá thêm cách đọc bảng kèo của 2 loại kèo còn lại. Vì sẽ tiện cho việc so sánh biến động kèo, dễ đọc vị nhà cái và soi kèo chính xác hơn. không hiểu, không cược Phải soi kèo: Đối với người chơi mới. Sẽ rất khó để soi kèo chuẩn xác. Nhưng ít đa dạng gì anh em cũng phải tập. Khi đặt cửa này phải biết vì sao mình đổ kèo. Nếu như thắng thì tốt và tiếp diễn phát huy. Ví như sai thì có kinh nghiệm và xem lại cách soi kèo của mình sai chỗ nào. Có bỏ quên mất yếu tố nào không. Dần dần sẽ lên tay. Tuyệt đối không đặt hên xui: 1 là ko bao giờ tiến bộ. Hai là .. Đặt thế chả khác nào đánh loto hên xui may rủi. Trong khi chỉ cần bỏ chút thời gian Phân tích, anh em sẽ nâng khả năng thắng cược của mình lên cao hơn mức trung binh cực nhiều. không đặt theo cảm tính: Đã liên quan đến tiền bạc thì nhất định phải nghe theo lý trí chứ không hề con tim. Nhất mực anh em không nên đặt ăn theo hầu hết, hay chỉ đặt cho đội mình thích. Kết luận Trên đây là 3 nguyên tắc giúp bạn có một nền tãng cứng cáp để thao tác chân vào giới cá độ. Hi vọng bài viết đã phân phối các thông tin hữu dụng. Chúc anh em có một bắt đầu dễ dàng, đánh nhanh lên tay, đặt kèo nào về kèo ấy nhé. Tham khảo thêm Chào mừng thành viên mới khuyến mãi lên đến 4 triệu đồng tại nhà cái W88
  6. Yesterday
  7. Hello I have in my BMW intercooler kit from FMIC.PL It is more performance than the original. If you have a question about parts ask guy from the shop, they are quite helpful https://fmic.pl/intercooler/490-6536-intercooler-bmw-e46-diesel-tuning.html
  8. So I managed to solve my issue if anyone comes across this problem in the future. Basically my turbo actuator was not moving due to a vacuum leak. Hence why it was sluggish up to 3000rpm and then fine and if you dropped the revs the turbo was not spinning fast enough so the engine would start choking. Replaced the vacuum lines from the actuator to the pressure regulator, from the regulator to the vacuum reservoir and from the reservoir to the the main vacuum line under the inlet manifold. 330d is back to it's old self.
  9. If you can’t write that essay, special sites can https://edubirdie.com/detector-de-plagio.Select a professional, meet your deadline, and pay only when you’re satisfied...It's easy. Moreover, you can try to write yourself .. Do not like it - ask for help
  10. Để chơi được cá độ bóng đá thì người chơi cần biết cách đọc kèo bóng đá, tuy vậy đây là chuyện không thuận tiện gì bởi tỷ lệ kèo có muôn hình vạn trạng. Tỷ lệ độ giữa hai đội chính là tỷ lệ trong cá cược bóng đá, các người mới bắt đầu chơi cá độ thường gặp phổ biến cạnh tranh trong việc đọc tỷ lệ cá cược được nhà cái đưa ra. Bài viết này sẽ hướng dẫn bạn cách đọc kèo bóng đá cực dễ hiểu, người mới chơi chỉ cần chú ý một chút là nhớ được ngay. w88 đăng nhập Cách đọc kèo bóng đá dễ hiểu a) Kèo hòa – kèo đồng banh (0) 0 trong cá cược bóng đá tức thị đồng banh, đội chủ nhà sẽ thắng kèo nếu như họ thắng trận, đội khách thắng trận nếu như họ thắng kèo, còn 2 đội hòa nhau thì hòa kèo. Điều này cũng như vậy với các kèo 1 hòa, 2 hòa, 3 hòa, 4 hòa,… n hòa. b) Kèo ¼ – Kèo đồng banh nửa trái Kèo đồng banh nửa trái hay còn gọi là kèo ¼ hay kèo 0,25. Với kèo này thì đội chủ nhà sẽ chấp đội khách nửa kèo. Ví như đội chủ nhà thắng thì chỉ thắng nửa tiền, nếu hòa thì thua nửa tiền, còn đội chủ nhà thua thì mất phần nhiều số tiền cược. c) Kèo ½ – Kèo chấp nửa trái Kèo chấp nửa trái hay còn gọi là kèo ½ hoặc kèo 0,5. Với kèo này thì đội chủ nhà chấp đội khách nửa trái. Đội chủ nhà sẽ thắng kèo giả dụ họ thắng trận, trái lại đội khách thắng trận thì họ thắng kèo, còn hai đội hòa nhau phần thắng thuộc về đội khách. Điều này cũng áp dụng cho các kèo 1,5; hai,5; 3,5;…n,5. d) Kèo ¾ – Kèo chấp nửa một Kèo chấp nửa một còn gọi là kèo ¾, kèo 0,75 hay kèo 0,5/1. Với kèo này thì đội chủ nhà sẽ chấp đội khách nửa một. Tức là đội chủ nhà cần thắng trận với cách biệt ít nhất là 2 bàn thắng thì mới có thể thắng kèo. nếu đội chủ nhà thắng với cách biệt 1 bàn thắng thì chỉ thắng được nửa tiền và đội khách chỉ thua nửa tiền. Giả dụ đội khách thắng trận hoặc hai đội hòa nhau thì đội khách thắng kèo. Điều này cũng được tính như vậy với các kèo (1,5 – 2); (2,5 – 3); (3,5 – 4);… (n,5 – n+1). e) Kèo 1 – Kèo hòa Kèo này có tức thị đội chủ nhà sẽ chấp đội khách 1 trái, đội chủ nhà sẽ thắng kèo giả dụ thắng trận với xa rời 2 bàn, còn khi thắng với xa cách 1 bàn sẽ được tính là hòa kèo. Nếu như đội khách thắng trận thì đội khách thắng kèo, còn 2 đội hòa thì đội khách thắng. f) Kèo 1,25 – Kèo thua một nửa Kèo thua một nửa hay còn gọi là kèo 1,25, kèo 1/1,5. Với kèo này thì đội chủ nhà sẽ chấp đội khách 1,5 trái, giả dụ đội chủ nhà thắng với cách biệt hai bàn thắng trở lên thì đội khách sẽ thua kèo. Còn đội chủ nhà thắng với xa vắng 1 bàn thì đội chủ nhà thua ½, đội khách thắng ½. Nếu đội khách thắng trận thì đội khách thắng kèo, 2 đội hòa nhau đội khách cũng thắng. Điều này cũng tương tự với các kèo (2 – 2,5); (3 – 3,5); (4 – 4,5);…(n – n,5). g) Kèo 1,5 – Kèo 1 đứt Kèo 1 đứt hay còn gọi là kèo 1,5 hay kèo 1 – 1/2. Kèo này đội chủ nhà chấp đội khách 1,5 trái. Ví như đội chủ nhà thắng với xa cách 2 bàn thắng trở lên thì đội khách thua, còn đội chủ nhà thắng cách biệt chỉ 1 bàn thì đội chủ nhà thua kèo. Ví như đội khách thắng trận thì sẽ thắng kèo, còn hai đội hòa thì đội khách sẽ được xem là thắng. h) Kèo 1,75- Kèo hai ăn nửa Kèo 2 ăn nửa thì đội chủ nhà sẽ chấp đội khách 1,5 – 2 trái. Ví như đội chủ nhà thắng với xa cách 3 bàn thì đội chủ nhà thắng, đội khách thua. Nếu đội chủ nhà thắng với cách biệt hai bàn thì đội chủ nhà thắng ½, đội khách thua ½. Còn giả dụ đội chủ nhà thắng với xa vắng chỉ 1 bàn thì đội chủ nhà sẽ thua, đội khách thắng. Như vậy nếu đội khách thắng trận thì đội khách thắng kèo, hai đội hòa thì đội khách cũng thắng kèo. Tham khảo thêm Khi thắng liên tục, nhà cái w88 thưởng ngay 888 VND tại Baccarat SUPER 98 j) Kèo hai – 2 hòa Kèo hai hòa thì đội chủ nhà chấp đội khách 2 trái, nếu đội chủ nhà thắng với cách biệt 1 bàn thắng thì đội chủ nhà thua kèo, ví như đội chủ nhà thắng với xa rời hai bàn thì được tính là hòa kèo, đội chủ nhà chủ được tính thắng kèo khi thắng trận với xa rời 3 bàn thắng. Nếu như đội khách thắng trận thì sẽ thắng kèo, 2 đội hòa nhau đội khách cũng được tính thắng kèo. k) Kèo hai,25 Với kèo này đội chủ nhà chấp đội khách 2 – hai,5 trái. Khi đội chủ nhà thắng với xa rời 3 bàn thì sẽ thắng, đội chủ nhà thắng xa vắng hai bàn thì đội chủ nhà thua ½, đội khách thắng ½. Ví như đội chủ nhà thắng với xa rời 1 bàn thì đội khách thắng. Tương tự giả dụ đội khách thắng hoặc hai đội hòa thì đội khách cũng thắng kèo. n) Kèo 2,5 Với kèo này đội chủ nhà chấp đội khách hai,5 trái. Ví như đội chủ nhà thắng với xa rời 3 bàn thắng trở lên thì đội chủ nhà thắng, nếu xa vắng 1 – 2 bàn thắng thì đội chủ nhà thua. Nếu như đội khách thắng hoặc hai đội hòa nhau thì đội khách thắng kèo. m) Kèo hai,75 Kèo này đội chủ nhà chấp đội khách hai,5 – 3 trái. Đội chủ nhà phải thắng với xa cách 4 bàn thì mới thắng, ví như xa vắng 3 bàn thì đội chủ nhà thắng ½, đội khách thua ½. Giả dụ đội chủ nhà thắng với xa rời 1 – hai bàn thì đội chủ nhà sẽ thua kèo, đội khách thắng kèo. Lúc đội khách thắng trận hoặc hai đội hòa nhau thì đội khách cũng được tính là thắng kèo. Sau khi nắm bắt được cách đọc kèo bóng đá thì tự tin tham gia cá cược bóng đá tại để nhận nhiều kèo thơm. Còn lừng khừng gì nữa mà không tham gia.
  11. Last week
  12. I’d rather spend money fixing older cars than pay a monthly finance figure on a new one! You learn a bit more along the way too! Did you replace your aux belt tensioner with a mechanical one? I rang bmw for a price but they asked if it was mechanical or hydraulic. I assume it’s the original mechanical one in mine. I know you said a genuine one wasn’t much more than another brand from eurocar parts. I've also got a sticking front o/s caliper, I’ve looked online for an ate caliper refurb kit but can’t seem to find any. Have you ever had to rebuild/refurbish an E46 caliper? Obviously I will do both sides if I can find a kit for it.
  13. Hello guys im new to the forum I have BMW E46 316i 1999 M43 i have a problem with water its constantly loosing , i replace new water pump ,new expansion tank,nearly all water hoses. The temperature on border its show normal ,hoses are good, there is no white smoke from exhaust and engine work good but still it lose water.Also i have LPG on it and when i was cheking on computer about LPG there on computer was showing that engine temperature it was around 103°C. Anyone with the same problem or know what can cause the problem? Thank you.
  14. Hello ive just bought a genuine double din radio off eBay and went to fit it to my car today and I need an adaptor to plug in to the new radio. My plug in the car is round holes. The radio doesn’t seem to have an aerial plug either which my car does. Your help is very much appreciated
  15. Hi, I wonder if anyone has suffered this issue before and can share their advice please, getting pretty desperate. When manoeuvring off the drive in first thing in the morning, when i turn to almost full lock in either direction there is a strange feeling and clunking noise from the N/S/F wheel. It almost feels like something is under tension and then all of a sudden, it releases and I can feel it through the steering wheel and also the car moves slightly. It only happens when the weather is is getting colder, no issue in the summer. I've had the following work done Fully checked by 2 garages (one an independent BMW specialist) Power steering fluid changed New wheel bearing Front wheels swapped over I've got power flex wishbone bushes Full four wheel alignment Was told at the last service that the front shocks have started to weep slightly so they will be replaced soon with new springs. Can anyone recommend any good after markets? I am at a loss and been throwing money at it to try and rule things out. I've had the car for 10 years + and it started and been getting steadily worse over the past year and a half. I wonder if the rack is at fault? Car is on 182k E46 05 plate 320D touring with 18" MV2's. Any suggestions or advice greatly appreciated
  16. I just found this thread so thought i'd post up in it, just doing the cooling system on my 330 Ci At the moment i've gone for OE tank, cap & sensor, OE water pump (no exchange on these according to BMW) Nissens Radiator & Febi Bilstein viscous coupling Undecided on hoses and other parts
  17. Had the car on the ramp 2 days ago to fit new rear discs pads and hand brake shoes, whilst we did that we popped the under tray off and had a close look at the expansion tank, rad, hoses etc everything bar the tank looked in very good condition. Looks like its got a very slight leak so its off the road till its replaced. Popped into Sytners and got good discount on the Water pump, expansion tank, cap, sensor & thermostat Nissens radiator will also be fitted along with new belts and pulleys. Will be changing the viscous coupling to a Febi Bilstein as that seems to have very little resistance
  18. 10 year ago this topic and last post 6 years ago
  19. Do you think the best bet is to remove the top and have a look ? Mart.
  20. Earlier
  21. Sorry, but did you not notice the filter when you replaced the tank? You need to remove/replace it before you can place the pump into the tank.. Not sure about the bleach idea - it's corrosive to rubber isn't it? No issues in using it to clean and soak etc.. But wouldn't leave it in there. Vinegar does the same thing but again not sure how the rubber seals would hold up. I used a pressure washer on mine last time.. If you get a right-angle nozzle (under chassis nozzle) then makes it super easy to clean out. Probably had to do mine twice in 5 years so don't mind not using anything in there.
  22. Just an update : I managed to find the mesh filter which was heavily was blocked. Thanks for your help. It’s working fine now.
  23. Where is this mesh filter? Is it part of the windscreen wash tank because I replaced the whole tank. Or is it separate to the tank? I read about this mesh filter on another post but can’t locate it.
  24. Rears will fit, but you'll need a slimmer tyre. 4 fronts is a bit lame. It's all about the rear concave.
  25. Hi Rob, Thanks for your thoughts. Unlikely in this case, as it replaced a BMW double din nav/tv (the car is a M3) and my installers would have mentioned it at the time (I have used them for years), but i will ask. Any further thoughts?
  26. Do a continuity check on the rear screen elements with a multimeter. Use a test lamp to see if there is current to the screen. Find the earth for the screen and clean it. Kirkynut
  27. At the bottom of the tank where the pump pushes into the rubber fitting is a fine plastic mesh filter. Lever out the rubber fitting that the pump pushes into, being careful not to mis-shape or damage it and check the filter. It might have got clogged with crap of the sides when you filled it. I dropped a tiny bit of bleach into mine to kill any mould growing and kept repeating the cleaning process until there was nothing left. Tedious but now it's clean and doesn't clog up. I now drop the tiniest amount of bleach in the reservoir each time I fill it to stop crap growing in it and clogging the filter. If your rubber seal doesn't seal once you've put it back together, just smear the tiniest amount of instant gasket or sealant on it and don't re-fill until it's had time to set. Kirkynut
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...